Sunday, March 28, 2010

DiSini Kami Terdidik



Lama no !! tak dengaq berita.Depa semua apa kabaq??
Aku alhamduillah.Rezeki ada,tuhan bagi...
Lemah jantung,IJN dah clear confirm tak ada tapi tak boleh over confident no !!
La...nanti tuhan tukaq bagi sakit lain kita juga yang susah!!!
Syukur sangat-sangat Tuhan dah bagi apa kat kita,no !!

La ni aku buzy sikit no !.
La tu hang talipon lah !!nak dengaq cerita hang masok facebook
Link aku bagi sat ni aje.Hang ramaikan dan anjang-panjangkankan....Blogging dah terout date.Mengambil masa. betoi!!

Ada benda baru Putra/Putri Malacca High School diFace Book.
Tukaq dari dial uplah,streamyxlah ,wireless lah sekarang dah ada HSSB pulak!!
Aku pun dah tak tahu apalagi seterusnay.

Tu... ada aku selitkan vid.kita terbaru diyoutube.
Hang cubq,ingatkanlah no, anthem kita.

Pucuk pauh delima batu
Anak sembilang ditapak tangan
Sungguh jauh berribu batu
Haling dimata,dihati jangan

Tu dia....baru betul anak Melaka !!!!

No comments: